სახელწოდება: ,,ლოგიკური წახნაგები“.
მასწავლებელი: მარინა გაბისონია.
Ø მაოსწავლეებისთვის პოექტის თემის
გაცნობა; დისკუსიის მეთოდით დავგეგმება პროექტის განხორციელების გზები; მოსწავლეები ერთმანეთთან შეთანხმებით დაიყოფიან ჯგუფებად
და გაინაწილებენ დავალებებს;
Ø მოსწავლეთა I ჯგუფი მოიპოვებს ინფორმაციას ლოგიკის
საგნის წარმოშობისა და განვითარების შესახებ და მოამზადებს პრეზენტაციის შესაბამის
ნაწილს.
Ø II და III ჯგუფის ჯგუფის მოსწავლეები ინტერნეტისა და სახელმძღვანელოს
დახმარებით გაეცნობიან ლოგიკურ ოპერაციებს,
გაცნობილი მსალის საფუძველზე გააკეთებენ პრეზენტაციას კლასის წინაშე.
Ø II და III ჯგუფის
პრეზენაციის შემდეგ მოსწავლეები ინტერნეტისა და წიგნების მეშვეობით შეარჩევენ გამონათქვამებს,
მათზე შეასრულებენ ლოგიკურ ოპერაციებს და წარმოადგენენ საპრეზენტაციო ტექსტში.
Ø იმასთან დაკაშირებით, თუ რამდენად ფლობენ ადამიანები ლოგიკის წესებს და
შესაბამისად რამდენად სწორად შეუძლიათ აზრის ჩამოყალიბება ან სხვისი ნააზრევის გაგება, მოსწავლეთა IV
ჯგუფი ჩაათარებს კვლევას.
მოსალოდნელი შედეგები:
მათ.XII.2 მოსწავლეს შეუძლია მსჯელობა დამტკიცების პროცესისა
და მისი
შედეგების ანალიზი.
გამჭოლი კომპეტენციები:
Ø ციფრული
წიგნიერება
Ø რაოდენობრივი წიგნიერება;
Ø სემიოტიკური წიგნიერება;
Ø წიგნიერება;
რესურსები: იტერნეტი, სახელმძღვანელო, წიგნები, პროექტორი.
Комментариев нет:
Отправить комментарий